رابطه سوزی و لی مین هو از زبان خودش

رابطه سوزی و لی مین هو از زبان خودش

رابطه سوزی و لی مین هو از زبان خودش


سریال های کره ای رایگان


در هنگام شوکیـــــس اخیر میس ای برای کامبک با Only You ، سوزی درباره جوانه زدن رابطـــــــش با دوســ.ت پسرش ، لی مین هو ، کاملا باعث ایجاد یک هیاهو دربین طـــــــرفدارهاش شد ، چون این اولین باره که یک ایدل زن با زندگیه شخصیش جلو میاد .

این زوج اخیرا در 23 مارس در لندن دیده شدن ، که از قرار تصادفیشون لذت میبردن . بلافاصله پس از ان ، اژانس هردو تایید کردن که سوزی و لی مین هو یک ماهه که رابطـــــــه دارن .

سوزی گفت " ما در یک زمان عکسبرداری داشتیم ، بنابراین ما همدیگه رو در لندن ملاقات کردیم . هیچ چیز خاصی در لندن نبوده که انجام بدیم ، اما ما غذا خوردیم و برای ماشین سواری رفتیم . فقطـــــــ مثل بقیه زوج ها ما فقطـــــــ غذا خوردیم و ماشین سواری کردیم . "

همچنین از اون پرسیده شد که ایا الان که مردم میدونن اون میتونه در ملا عام قرار بزاره ، اون خیلی حرفه ای پاسخ داد " من واقعا درباره این مطـــــــمئن نیستم . چون هردوی ما نیاز داریم که کار کنیم ، من فکر میکنم این میتونه بهتر باشه که ما درحالی که کار میکنیم بی صدا قرار بزاریم ."

زمانی که درباره شخصیت لی مین هو پرسیدن ، اون از شخصیت گرم و فهمیده اون تعریف کرد ، که در وهله اول اون رو بهش جلب کرد .

درضمن ، میس ای با Only You کامبک کرد ، که یک تراک هیپ هاپ است . گــروه استیج کامبکشون رو در 2 اوریل در Mnet's 'M! Countdown خواهد داشت .
منبع=http://lmhmy-lmhfans.mihanblog.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نویسنده : roge | یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:لی مین هو, - 10:31 |